Betalen

Onze betaalmogelijkheden

Er zijn verschillende mogelijkheden om veilig te betalen. Je kunt betalen door middel van:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard (Mastercard, Visa en Maestro)
  • V PAY
  • Bancontact, Mister Cash (België)
  • Overboeking per bank

Tijdens het afrekenen in de kassa zie je welke mogelijkheden voor jou gelden. Wat je ook kiest, je ontvangt altijd per zending een factuur.
 

Betalen via iDEALiDEAL (Nederland)
Veilig en makkelijk afrekenen in de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank. Als je bankiert via internet, dan kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL wordt ondersteund door de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank.

Zo werkt iDEAL

  1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren, dan kun je gebruik maken van iDEAL;
  2. Je plaatst het artikel in het winkelwagentje. Ga naar afrekenen en vul je persoonlijke gegevens in. Het is vervolgens mogelijk te kiezen om te betalen met iDEAL;
  3. Je wordt doorgeleid naar je eigen veilige internetbankieromgeving, waar de betaling klaarstaat. De relevante gegevens van de aankoop zijn al ingevuld.
    Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed. Je ontvangt een bevestiging van je eigen bank;
  4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Billie Design krijgt dan automatisch bericht dat de bestelling is betaald;
  5. Je ontvangt per e-mail direct een bevestiging van je bestelling;
  6. LET OP! Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om je bestelling af te ronden!
  7. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging, waarmee de status van je bestelling te volgen is op de site. Nadat het pakket met PostNL is verzonden kun je met track & trace volgen waar het pakket zich bevindt.


PayPal is een zeer veilige en eenvoudige manier om online te betalen. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Ook kun je makkelijk betalen met creditcard via PayPal zonder een account aan te maken, klik op "betalen als gast". Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden. Het is gratis om een PayPal-rekening te openen. Met PayPal betaal je gratis bij vele webwinkels in binnen- en buitenland.

Creditcard
Maestro Visa Mastercard
Betalen met een creditcard van MasterCard, Visa of Maestro bij Billie Design, gemakkelijk en veilig. Je gegevens worden gecodeerd en daardoor veilig verstuurd (via SSL).
Zowel Visa als MasterCard vragen het wachtwoord van jouw creditcard.
Vul je creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal op de achterzijde van de creditcard.
De gegevens worden naar de creditcardmaatschappij verstuurd.
In veel gevallen moet je de betaling verifiëren met 3D Secure (Mastercard) of Verified by Visa. Dit zijn beveiligingsmaatregelen voor het betalen via internet. Met 3D Secure (Mastercard) en Verified by Visa doe je je internetaankopen met een extra wachtwoord.
Zodra de transactie goedgekeurd is, ontvang je hierover bericht en wordt je bestelling (wanneer voorradig) verzonden. In veel gevallen wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie je creditcardmaatschappij). Besluit je de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen, dan ontvang je het tegoed terug op je creditcard. Je krijgt van ons een e-mail als we opdracht tot terugbetaling hebben gedaan. Meestal is de terugbetaling binnen 6 weken zichtbaar op je overzicht.

V Pay
V Pay
V PAY is de SEPA debetkaart van VISA Europa en wordt door o.a. door veel Duitse banken uitgegeven.
Betaal eenvoudig met V PAY met je 16 cijferige kaartnummer en vervaldatum (indien verplicht).
De gegevens worden naar de creditcardmaatschappij verstuurd.
In veel gevallen moet je de betaling verifiëren met 3D Secure: Verified by Visa. Dit zijn beveiligingsmaatregelen voor het betalen via internet. Met 3D Secure: Verified by Visa doe je je internetaankopen met een extra wachtwoord.
Zodra de transactie goedgekeurd is, ontvang je hierover bericht en wordt je bestelling (wanneer voorradig) verzonden.

Bancontact / Mister Cash
Bancontact Mister Cash
Speciaal voor onze Belgische klanten kan er betaald worden met Bancontact / Mister Cash.
Deze betaalmethode is gebruiksvriendelijk, je hoeft geen betaalgegevens in te voeren.

Overboeking per bank
Overboeking per bank

Overboeking houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Billie Design overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.

Onze rekeninginformatie is:
Billie Design
IBAN: NL28RABO0152782117
BIC: RABONL2U
 

Overboeking per bank is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd (in geval van Rabobank soms nog dezelfde dag). Zodra we de betaling ontvangen hebben, e-mailen we je direct een ontvangstbevestiging en versturen we de bestelling nog dezelfde dag.
Waarom zou ik kiezen voor vooruitbetaling?

Handmatige overboeking is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
Een order annuleren kan eenvoudig. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
 

Verwerking van betalingen
Betalingen via de betaalmethode iDEAL, PayPal, V PAY, Bancontact en worden direct verwerkt. De gemiddelde tijd voor het verwerken van betalingen via internetbankieren of overboekingen met een eigen acceptgiro is 1-5 werkdagen. Betalingen rechtstreeks gedaan op het postkantoor kennen een verwerkingstijd tussen de 5 en 10 werkdagen.
 
Mocht je besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen en heb je de bestelling in zijn geheel vooruit betaald, dan storten wij binnen 14 dagen het desbetreffende bedrag automatisch terug.

Is je betaling na de bovengenoemde periodes nog niet verwerkt of klopt er iets niet? Stuur een e-mail aan onze klantenservice. We lossen het dan zo snel mogelijk voor je op.